NS International

NS International

Merkcampagne

De Opdracht

Wat zou jij doen met 3 uur helemaal niets?

Reizen met de trein is comfortabel, duurzaam én een slim alternatief voor vliegen binnen Europa. Terwijl het landschap aan je voorbij glijdt, krijg je iets terug dat zeldzaam is geworden: tijd.

Voor een DOOH-campagne op Schiphol en online advertising produceerden we samen met N=5 vijf korte clips in de vorm van moving photography.
Het creatieve concept – ontwikkeld door N=5 – richt zich op de internationale zakelijke reiziger. Mensen die gewend zijn te haasten, maar nu even mogen vertragen.

Een campagne die niet alleen reist, maar ook blijft hangen.

De Verbeelding - Video

De Verbeelding - Fotografie

Grid image
Grid image
Grid image
Grid image

"“Ondanks de enorme productionele uitdagingen heeft Studio Beeld een goede shoot neergezet voor de NS International campagne. Tijdens de productie nam het team veel werk uit handen, keken ze mee naar de mogelijkheden en gingen ze pragmatisch te werk. Ik vond het prettig dat de mensen van Studio Beeld snel kunnen schakelen, open communiceren met alle partijen en goed op elkaar ingespeeld zijn, wat voor een vlotte doorloop zorgt. Ze zijn enthousiast, weten waar ze mee bezig zijn, nemen je mee in hun keuzes, geven advies en laten ruimte voor feedback. Ik ben meer dan tevreden over het eindresultaat.”"

Esther Tersteeg

Projectmanager Marketingcommunicatie NS International

Zullen we samen jouw verhaal ook verbeelden?

NEEM CONTACT OP

Studio Beeld
Nijverheidsweg 16A
3534AM Utrecht

Volg Studio Beeld